Saturday, May 9, 2009

AKHIRNYA...

Akhirnya gambar-gambar kami semasa menghadiri Majlis Jamuan Perpisahan bersama Puan Anisah yang berpindah berjaya disertakan dalam entri ini setelah mengalami beberapa masalah. Kelewatan menerbitkan entri ini turut disebabkan oleh desakan beban tugasan dan beberapa hal lain yang tidak dapat dielakkan.
MyEm0.com
Tetapi kesempatan masa terluang yang ada walaupun sibuk dengan persediaan peperiksaan ini tetap digunakan bagi memastikan anda mengetahui aktiviti yang berlaku dalam lingkaran Pena Astana ini. InsyaAllah dengan keizinan dari Allah, blog ini akan selalu 'diupdate' dengan berita baru untuk anda. Amin...
MyEm0.com
Untuk makluman semua, Puan Anisah merupakan penyelia di pejabat pentadbiran asrama di blok C. Majlis jamuan perpisahan ini telah diadakan pada bulan lalu pada 16 April 2009 bertempat di Restoran Chaiyo Bistro. Namun, disebabkan beberapa masalah untuk "menguplode" gambar, penulisan entri terpaksa ditunda.
MyEm0.com

Apapun, akhirnya gambar semasa jamuan berkenaan berjaya jua disertakan di ruangan blog kolej kediaman ini untuk tatapan anda khususnya ahli-ahli biro kolej kediaman yang turut serta memeriahkan majlis itu. Sesungguhnya kehadiran anda amatlah dihargai.






Jelas terlihat muka-muka yang kekenyangan setelah majlis bersurai. Alhamdulillah, syukur atas rezeki yang dikurniakan Allah. Kepada Puan Anisah, sekalung ucapan terima kasih atas jasa puan sepanjang menjalani penyelia di IPGM Kampus Pendidikan Islam ini.

2 comments:

ainko said...

Nama kak nisah yg sebenar Pn Anisah klu xsilap..bukan Hannisah

Cg. Izwan said...

gambo ana mane?