Monday, July 20, 2009

Adik Baru!!

Ahlan Wahsalan, Welcome, Anyong Haseyo dan Selamat Datang ke Institut Pendidikan Guru Malaysia Kampus Pendidikan Islam!!!

Seminggu sudah warga IPGM Kampus Pendidikan Islam ini menerima ahli baru. Seramai 232 orang pelajar PPISMP ambilan Julai 2009 telah melaporkan diri pada 13 Julai 2009 (Isnin) yang lepas. Mereka telah dibahagikan kepada 14 buah kelas. Alhamdulillah, meskipun IPGM kita mengalami kepdatan penghuni Kolej Kediaman pada masa ini namun tidak terdapat sebarang masalah mengenai penempatan tempat tinggal pelajar dilaporkan buat masa ini. Ternyata IPGM ini masih mampu menampung penambahan pelajar-pelajarnya.

Secara ringkasnya, adik-adik junior yang berusia 18 tahun hingga 20 tahun ini ditempatkan secara rawak di blok asrama masing-masing tanpa mengambil kira kursus/opsyen yang diambil. Makanya, keadaan ini adalah jauh berbeza dengan senior-senior yang terdahulu yang ditempatkan dalam satu blok asrama yang sama mengikut opsyen yang diambil. Tapi tidak mengapa...Inilah masa untuk meramaikan kenalan, bukan?

Pihak Kolej Kediaman berharap agar anda dapat menyesuaikan diri dengan suasana di bumi IPGM Kampus Pendidikan Islam ini dan Insya Allah bakal menjadi guru yang berkebolehan pada satu hari nanti. Sebarang kerosakan bolehlah disalurkan kepada Pejabat Asrama di Blok C atau berhubung terus dengan Exco dan Naib Exco Kolej Kediaman..

Kepada adik2 baru,jom zoom in muka2 yang bertuah yang sempat di'snap' oleh AJK yang bertugas pada Minggu Pengurusan Pelajar Baru yang lepas.









No comments: