Thursday, October 22, 2009

PEMANTAUAN KOLEJ KEDIAMAN

Assalamualaikum semua sahabat-sahabat penghuni kolej kediaman..
Moga-moga anda semua sihat2 sentiasa dan dirahmati Allah hendaknya. Maaf kerana sudah lama tidak meng'update' maklumat dan berita baru buat anda. Kesibukan dengan beberapa perkara menjelang pemantauan bagi Pertandingan Keceriaan Kolej Kediaman Institut Pendidikan Guru Malaysia peringkat Kebangsaan menghalang niat Unit Seranta kami di bawah Kolej Kediaman ini untuk sentiasa menulis di blog rasmi ini.

Sebagaimana yang kita sedia maklum,pasukan pemantau daripada Bahagian Pendidikan Guru(BPG) akan mengadakan pemantauan di 27 IPG seluruh Malaysia bagi Pertandingan Keceriaan Kolej Kediaman IPG SeMalaysia 2009. Aspek penyediaan infrastruktur dan fizikal amatlah dititikberatkan selain daripada keceriaan kolej kediaman. Hal yang sedemikian, mohon perhatian anda membuat semakan terakhir sebelum kedatangan pasukan pemantau yang secara rasminya akan berkunjung ke IPG Kampus Pendidikan Islam kita ini pada:

Tarikh : 23 Oktober 2009 (Jumaat)
Masa : bermula pada 8.00 pagi
Tempat : Perkarangan Kolej Kediaman IPG KPI

Pastikan semua blok kolej kediaman A, B, C, D dan E dalam keadaan yang kemas, ceria dan bersih. Pihak kami di Biro Kolej Kediaman pasti para penghuni kolej kediaman kita masing-masing bersungguh-sungguh dan bersaing dalam memastikan blok anda menarik, tertarik dan memang the boom!! Alhamdulillah... Terima kasih banyak2 atas kerjasama dan perhatian anda. Moga2 segala usaha dan penat lelah anda semua akan terbayar dengan penilaian yang baik daripada pasukan pemantau BPG pada esok hari. InsyaAllah..Doa2kanlah ya???

No comments: