Friday, April 17, 2009

Alhamdulillah...

Bismillahirahmanirahim..Assalamualaikum kesemuanya.
Alhamdulillah..Itulah yang kita harus ucapkan sekarang. Masalah air yang berlaku minggu lepas telah selesai. Maka,tiada lagi rungutan daripada penghuni yang sukar untuk menguruskan diri mereka terutamanya untuk mandi. Tiada lagi gurauan yang mengatakan kaum muslimat tidak mandi! Bersyukurla kerana masalah air yang timbul ini telah selesai. Selepas ini, pandai-pandaila sahabat-sahabat semua menjimatkan air..Moga-moga masalah yang berlaku tidak berulang lagi.

Terima kasih kepada kakitangan di Pejabat Penyelia Asrama dengan kerjasama Exco Kolej Kediaman telah berusaha mencari jalan penyelesaian mengatasimasalah ketiadaan air selama beberapa hari minggu lepas. Berjimatlah dalam penggunaan air. Sesungguhnya orang yang membazir itu adalah sahabat syaitan. Nauzubillah. Moga kita dijauhkan termasuk dalam golongan ini.

Rombongan rekreasi yang dianjurkan oleh penghuni-penghuni muslimin di blok A dan B telah berjalan dengan lancar. Alhamdulillah, penganjuran aktiviti rekreasi bersama-sama ini dapat mengeratkan hubungan sesama penghuni asrama kolej kediaman. Tahniah kepada penghuni blok A dan B!! Semoga program-program pembangunan insan seperti ini akan berterusan. AMIN...

Ambil perhatian kepada yang berkenaan:

Tolong nyatakan kerosakan yang terdapat di blok kediaman anda dalam satu senarai bagi setiap blog agar dapat menyegerakan proses penyelenggaraan.Mohon kerjasama daripada AJK kebajikan dan Ketua bagi setiap blok.Terima kasih.

No comments: